4. D: Arbejdsvilkår for Servicetelefonen/Privat.
- Lokalaftale 4.D. revideret 2013, 2011, 2010, 2004, erstatter 2. marts 2001
- Lokalaftale 4.D.1 om arbejdsvilkår hvor der i Kundecentrene Sales & Support er behov for udførelse af arbejde på andre tidspunkter end uden for normal arbejdstid
- Lokalaftale 4.D.2. om arbejdsvilkår m.m. for medarbejdere i kundecentrene i YouSee Channels Customer Relations
- Tillæg til lokalaftale 4.D.2 af 15. januar 2021 om udvidelse af højeste antal arbejdsdage mellem arbejdsfri døgn
- Protokol 05.12.08. Forh. Vedr. forståelse af erstatningsfridage
- Fortolkning af lokalaftale 4.D. punkt A.2.3 og B.2.4, 31. januar 2006
- Protokollat. Faglig voldgift, retten til frihed ved arbejde udført mellem 16.00 – 06.00 fast sat i pkt.
- 5.2.1 Referat vedr. overflytning af medarbejdere til lokalaftale 4. D. 22. oktober 2002
- Notat af 12.04.02 vedr. nat åbning i TDC Tele Danmark A/S Call Center A/S.
- 4.6 Protokol af 17. juni 1999 mellem Tele Danmark. Servicetelefonen, og Fællesudvalget for Servicetelefonen vedrørende antallet af weekendvagter
- 4.3 Aftale af 2. juli 1997 mellem Dele Danmark, Servicetelefonen og Fællesudvalget for Servicetelefonen om særlige vilkår for udlejningstelefonister
- 4.1 Aftale af 10. juni 1997 mellem Tele Danmark, Servicetelefonen, og Fællesudvalget for Servicetelefonen om vilkår for medarbejdere ansat fortrinsvis til arbejde i weekender og søgnehelligdage
- 4.2 Protokollat af 10. juni 1997 sirlige vilkår for medarbejdere ansat til nattjeneste på udlandsekspeditionen samt medarbejdere ansat på Servicecenter 5 i Taastrup
- 4.4 Protokollat af 28. august 1997 mellem Tele Danmark. Servicetelefonen og Tele kommunikations afd. 1 vedr. administrationen af visse aftentelefonister og aften -weekend telefonister